Isnin, 20 Jun 2011

Minda Melayu 4...Bekalan Tebu Ramadhan




Contoh tebu gred A & tebu berat bersih...yg nie anto Dubai x buang kulit...domestik aku buang kulit le...


Ramai org nk beli tebu...aku ckp harga kilo diaorg ckp mahal...baik beli ngan ah siong...mahal pn x pe..janji aku x beli dgn mamat nie...cuma aku nk ingatkan...aku byr zakat..secara tak langsung korang pn dpt sahamnya juga...klu dgn ah siong ? Lagi pn...aku niaga secara islamik..x de tipu2...& berat ditimbang...biar adil..


Kepada sesiapa yg berminat nk bekalan tebu...ada 3 bentuk tebu yg aku bekalkan...


Pertama : Tebu panjang seperti biasa...seikat 10 batang tp gred A dan A+...harga rm0.80 sekil0


Kedua : Tebu berat bersih(tanpa pucuk ) harga rm0.80 sekilo gred ++


Ketiga : Tebu yg dibuang kulit berat bersih 20kg harga rm20.00 ( harga eksport rm28 ) hanya mesin saja...mudah & cepat...


Berminat hubungi aku...jaminan stok amat mencukupi....100% ladang bumiputera...