Selasa, 25 Ogos 2009

Cerita tentang niaga bulan puasa



Gambar atas : Tebu gred A++ , peniaga di bazaar ramadhan extra JB

Petang tadi aku gi tengok rakan sekerja aku berniaga di bazaar ramadhan di extra JB...mata aku terpandang peniaga tebu..waduh! tebu gred A++...aku pn tangkap gambar untuk tatapan bersama..



Gambar : Stall " Lancang Kuning " dah lama tak guna..Ramadhan nie jasanya masih diperlukan..

Rasanya aku dah "bersara" niaga kat bazaar ramadhan..skrg masa tumpukan bersama keluarga je..tapi aku tetap berniaga juga..biasa le..tebu dan soya..macam biasa aku gajikan je pekerja..dah tiga tahun berturut aku niaga kt taman perumahan aku je..terima kasih kepada sdr Adli kerana setia bersama aku..insyaallah untuk tahun akan datang..kerja aku siapkan di rumah..pastu Adli yang uruskan..